OpDrift

De evenementencommissie

OpDrift is de activiteitencommissie van de Studievereniging voor Humanistiek. Ze richten zich op activiteiten die niet direct een studie-gerelateerd karakter hebben. OpDrift’s activiteiten zijn gericht op het sociale aspect van het studentenleven en daarmee op het bevorderen van het gemeenschapsgevoel binnen de UvH.

Binnen de commisse

OpDrift staat voor gezelligheid. De vergaderingen van OpDrift eindigen bijna altijd in een leuke avond met bier en vrienden, maar ook binnen de gehele universiteit leer je door alle activiteiten veel mensen kennen. Naast gezelligheid staat deze commissie ook voor keihard werken. Zo krijgen we het ieder jaar weer voor elkaar om tijdens het kerstdiner voor honderd man te koken. Denk jij nu, daar wil ik bij horen? Stuur ons dan een mailtje!

• After Tentamen Parties (ATPs)
  • Kerstdiner & -gala
  • Introductiekamp
  • Laatste Maandag van de Maand-borrels
  • Spelavonden

De leden

• Amber Helmes (voorzitter)
  • Hannes Jansen (penningmeester)
  • Sylvanna Clarisse (secretaris)
  • Ianthe Bloemendaal
  • Rixt Cuperus
  • Tim Hartmans
  • Joppe Kaptein
  • Alba van de Weem (PR)

Misschien zie je nog wat interessants bij een van de andere van de commissies?