Zindroom

De Zindroom

Bij ZinDroom slaan schrijvers de handen ineen met visuele kunstenaars. Zo brengen wij vier keer per jaar een magazine uit voor onze studenten, elke keer in een ander overkoepelend thema. Ook organiseren we gezellige avondjes, zoals poetryslams.

ZinDroom wil studenten een platform bieden om zichzelf op creatieve wijze te uiten. Of dit nu is in een kort gedicht, een passievol essay, een foto of iets nieuws; iedereen is welkom om zichzelf de wereld in te brengen.

Het blad

Met bloed, zweet en tranen gaan onderstaande redactieleden tot het uiterste om van elke Zindroom-editie een betere te maken. Dat doen we niet alleen! Samen met jou maken we er iets moois van. Immers, zonder jullie inbreng geen Zindroom! Het hele jaar door staan we te popelen om stukken van jou te mogen ontvangen.

Doelen

• Vier edities uitbrengen
  • Fysieke activiteiten organiseren

De leden